CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
Öğrencileri müşteri ilişkileri ile ilgili konularda bilgilendirmek, öğrencilere müşteri tutma, kazanma, müşteri ilişkilerini ölçme gibi müşteri ile ilgili kavramları öğretmektir.
Eğitim Hakkında
CRM müşteri ilişkileri yönetimi eğitimi uzaktan eğitim sistemi üzerinden yürütülmektedir.
Bu uzaktan eğitim programı canlı dersler, videolar, ders notları ve testlerle zenginleştirilmiştir. Ders notlarını bilgisayarınıza indirebilir ve günün her saatinde eğitimle ilgili değerli bilgiler edinebilirsiniz.
Müşteri İlişkileri Yönetimi günümüz rekabet koşullarında önemini ortaya koyan bir kavram olarak ortaya çıkmaktadır. MİY uygulamalarının işletmeleri için öneminin vurgulandığı bu derste öğrenciler işletme-müşteri arasındaki ilişkilerin nasıl düzenleneceği konusunda bilgi alacaklardır.
Eğitim Süresi
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimi toplam 1 hafta sürecektir. Canlı ders saatleri daha sonra belirlenecektir.
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitiminin Kazanımları
- Müşteri İlişkileri Yönetimi sürecine hakim olabilme
- Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilme
- Müşteri değer yönetim sürecini tanımlayabilme
- Müşteri sadakat programlarını tanımlayabilme
- Müşteri şikayetleri yönetimini tanımlayabilme
- Müşteri ilişkileri Yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanımlayabilme ve seçebilme
- Müşteri İlişkileri Yönetimine eleştirel yaklaşabilme.
Bu eğitim sonunda yukarıdaki kazanımları elde edeceksiniz.
Eğitim İçeriği.
- Müşteri, Tanımlar, temel kavramlar
- MİY tanımı, kapsamı, önemi
- Müşterilerle iletişim ve boyutları
- Hizmetlerde müşteri bağlılığı ve kalite
- Müşteri ilişkilerinde stratejik yaklaşım
- Miy planlaması ve uygulama süreci
- Örgüt kültürü ve müşteri ilişkileri
- Miy uygulamaları
- Miy karşılaşılan sorunlar ve çözümleri
- Müşteri ilişkilerini ölçme ve ölçme teknikleri
Sertifika Sınavı;
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi eğitimi sertifika sınavı pazar günleri internet üzerinden saat 12:00 – 23:59 saatleri arasında yapılmaktadır. Öğrenciler bu saatler arasında sınav sistemine girerek sınavlarını tamamlayabilir. Sınav test şeklinde ve çoktan seçmeli olarak yapılmaktadır.
Sertifika Kodu ya da Başarı Belgesi Alma Hakkı
İstanbul İşletme Enstitüsü sertifika kodu ya da başarı belgesi alabilmek için yapılan sınavda en az 50 puan alma şartı vardır.
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder