25 Temmuz 2015 Cumartesi

Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi








Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi Amacı


Kalite Yönetim Sistemi, kuruluşların insan ve maddi kaynakları kullanarak amaçlarını etkili ve verimli şekilde gerçekleştirmesi yönetiminde kalite açısından yönlendiren ve kontrol eden sistemdir.


ISO, kuruluşların kendi koşullarına uygun bir kalite güvence sistemi geliştirmelerinde esas olarak kullanılabilecek bir model sunmaktadır. Kuruluşlar için bu modele uygunluk, pek çok gelişmiş ülke tarafından kabul edilmiş olan uluslararası standartlara uygun bir kalite sistemine sahip olma anlamına gelmektedir. Model uygulandığında, kurumsal işleyişin kalite tabanlı örgütlenmesi için gerekli unsurlar öncelikle tanımlanmakta ve tanımlanan unsurlar doğrultusunda işleyiş yürütülüp denetlenebilmektedir.


Tüm ürün kategorileri, tüm sektörler ve her büyüklükte kuruluşa uygulanabilirliği ile TS EN  ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Standartı temel kavramları ,sekiz temel prensip ile standart maddelerinin yorumlanarak sistem kurma ve uygulama çalışmalarına katkı sağlanması bu kalite yönetim sistemi temel eğitimi için bir amaçtır.


Kimler katılmalıdır?


kalite yönetim sistemi temel eğitimi ;  kalite yönetim sistemini kurmak, iyileştirmek, kalite yönetim sistemi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen her düzeydeki yöneticilere, kalite yönetim sistem departmanların da çalışanlara ve kişisel gelişimine katkı da bulunmak isteyen herkese hitap eder.


Kalite Yönetim Sistemi Teme Eğitimi Konu Başlıkları


  • TS EN ISO 9001 Terimler, Tanımlar ve Süreç Uygulaması

  • TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Şartları

Eğitimin Süresi


Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi toplam bir hafta sürecektir. Haftanın ilk günü başlar ve hafta sonu sınav yapılır.


Eğitimin kazanımları


Kuruluşlar da Kalite Yönetim Sisteminin dinamik bir yapı içerisinde oluşturulmasıyla beraber; kurumsal işletim maliyetinin azaltılması,yönetim kontrolünün ve kurumun toplam kalite etkinliğinin iyileştirilmesi, daha iyi hizmet ve ürün tasarımı, verimlilikte iyileşme, toplam kalite kültürünün benimsenmesi, kurum içi ve dışı etkin iletişim ve bilgi ağının kurulmasına, müşteri memnuniyetinin, müşteri beklentileri ve geçerli yasal şartlar karşılanarak sağlanması için şartların yerine getirilmesinde, müşteri sadakati sağlanması ve yeni müşteri çekme de  yarar sağlayacaktır.


Katılımcılar, kalite standartlarının genel olarak endüstride ve hizmet sektörlerinde nasıl uygulandığını, kendi kuruluşlarında neler yapmaları gerektiğini anlayacaklardır.


Kalite yönetim sistemi temel eğitimi sonunda başarılı olan katılımcılar çalıştıkları kuruluşların kalite yönetim sistemi çalışmalarına dahil olabilecekleri gibi kalite departmanların da  çalışabilmek için yeterli temel düzeydeki yetiye sahip olacaklardır


Sertifika Sınavı;


Sertifika sınavı pazar günleri saat 12:00 – 23:59 saatleri arasında yapılmaktadır. Öğrenciler bu saatler arasında sınav sistemine girerek sınavlarını tamamlayabilir. Sınav test şeklinde ve çoktan seçmeli olarak yapılmaktadır.


Sertifika Kodu ya da Başarı Belgesi Alma Hakkı


İşletme Enstitüsü sertifika kodu ya da başarı belgesi alabilmek için yapılan sınavda en az 50 puan alma şartı vardır.
















Eğitimin Başlamasına Kalan Süre










Kalite Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder