30 Ağustos 2015 Pazar

Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri








Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri Eğitimi Amacı


Müşteri ilişkilerinde olumsuz durumların kaynağını belirlemek ve öncelikle bu durumu önleyebilmek için müşterilere farklı, bilinçli bir anlayışla yaklaşmak, zor durumlar karşısında kontrollü davranarak, bu durumu hem kurum, hem müşteri, hem de kendimiz için Kazan-kazan felsefesine uygun bir şekilde sonuçlanmasını sağlamak, bazı bilgi, beceri, profesyonel davranışı gerektirmektedir


Zor müşterilerle başa çıkma yöntemleri eğitimiyle,

Kendimize ve Çevremize ilişkin farkındalık kazanmak, birbirimizi anlamayı ve anlaşmayı Öğrenmek, seçilmiş davranışlarla amaca Yönelik Yapıcı ilişkiler kuran bireyler olacağız, yaşamda veya çalışma hayatında her anını ve alanını daha değerli ve Anlamlı kılmak için Hem kişisel yetkinlikler bağlamında, hem de iş hayatında fark yaratmanın anahtarına sahip olacağız.


Kimler katılmalıdır?


  • Tüm müşteri hizmetleri çalışanları,

  • İç ve dış müşteri ile iletişimde bulunanlar

  • Günlük hayatımızda zor vatandaşla birebir iletişim kuranlar

Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri Eğitimi Konu Başlıkları


  • İnsan ve davranışı

  • İnsan davranışındaki farklılıkların kaynakları

  • İnsanlar neden zor insan olur

  • Zor insan tipleri ve davranışları

  • Zor insanlara yaklaşım nasıl olmalıdır

  • Zor insan karşısındaki taktikler

  • Zor insanları sakinleştirme yöntemleri

  • Memnuniyetsiz kişileri memnun etme de dikkat edilecek nüanslar

  • Çatışmayı işbirliğine dönüştürme

  • İç müşterinin dış müşteriler üzerindeki etkileri

  • Zor müşterilere karşı kendimi nasıl hazırlamalıyım

Eğitimin Süresi


Zor müşterilerle başa çıkma yöntemleri eğitimi toplam bir hafta sürecektir. Haftanın ilk günü başlar ve hafta sonu sınav yapılır.


Eğitimin kazanımlar


  • Farklı iletişim tarzlarını ayırt edip “zor insanlar” karşısında uygulayabilecekleri teknikler öğrenmiş olacaksınız

  • Çalışma hayatında karşılaşabilecekleri olumsuzluk kaynaklarını farkedip, farklı durumlara karşı hazırlıklı olma anlayışını benimseyeceksiniz

  • Olumsuz durumlar sonucunda yaşanan yıkıcı duyguların etkilerini en aza nasıl indirilebileceği konularında farklılık kazanacaklardır.

  • Kendim zor bir müşteri miyim? kişilik testi yaparak kendimizi tanıyacağız

Sertifika Sınavı;


Sertifika sınavı pazar günleri saat 12:00 – 23:59 saatleri arasında yapılmaktadır. Öğrenciler bu saatler arasında sınav sistemine girerek sınavlarını tamamlayabilir. Sınav test şeklinde ve çoktan seçmeli olarak yapılmaktadır.


Sertifika Kodu ya da Başarı Belgesi Alma Hakkı


İstanbul İşletme Enstitüsü sertifika kodu ya da başarı belgesi alabilmek için yapılan sınavda en az 50 puan alma şartı vardır.
















Eğitimin Başlamasına Kalan Süre


Süre dolduğundan kullanıcı adı ve şifreniz gönderilecektir.











Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder